Organizacja czasu dla każdej mamy
- 14 maja, 2016
- Super mama, super kobieta
- 5 komentarzy
Każda mama, czy to zajmująca się dzieckiem sama czy pracująca zawodowo, ma mnóstwo obowiązków. Często wszystkie je zapamiętać to nie lada wyzwanie. A to zakupy, usłyszany przepis, spotkanie z koleżanką, termin jakiejś tam wizyty, itd. System karteczek sprawdza się różnie, one mają swoją wadę, często się zawieruszą gdzieś, kiedy są najbardziej potrzebne. Która z nas tego nie zna?
U mnie te karteczki wystarczyłyby na oklejanie ściany. Z chwilą założenia bloga, przybyło mi obowiązków. Karteczki nie były już tak przydatne, a zrobiły się atrakcyjne dla Franusia. Potrzebowałam czegoś, gdzie usystematyzuje sobie wszystkie obowiązki.
I tak trafiłam na Brioko, to marka produkująca kalendarze, organizery i super koszulki. Ja wybrałam Organizer Mamy. Znajdziecie w nim miejsce na wszelkie zapiski, potrzebne każdej mamie. Najbardziej spodobało mi się umieszczenie w organizerze miejsca na budżet domowy, rachunki itp. Można się ogarnąć z wydatkami, rozpisując to widzimy na czym możemy zaoszczędzić.
Organizer jest niewielki, ale wygodny i w zupełności wystarczający.
Jest podzielony na kilka działów, ważne telefony, dzienniczek, wspomniany budżet domowy, przepisy, kontakty.
Nie załatwi za nas spraw(a szkoda :-)), ale na pewno ułatwi nam organizację. Dla mnie jest rewelacyjny.
Polecam go każdej mamie, zapomnijcie o systemie karteczek, dajcie je do zabawy dzieciom. Każda mama powinna go mieć.
A, że wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki, firma Brioko wiedząc, ile energii pochłania opieka nad dziećmi, zdecydowała się podarować dla WAS trzy organizery.
ZASADY KONKURSU
Co musicie zrobić, żeby je dostać?
1. Polubić profil Brioko
2. Polubić profil Super Mama
3. Zaprosić do zabawy jedną osobę
4. Wymyśleć hasło reklamowe dla Brioko
5. Udostępnij na tablicy post konkursowy
Ogłoszenie wyników 26 maja
Zapraszamy
Pomysły haseł proszę wpisywać w komentarzach pod tym wpisem.
Życzymy powodzenia