Lepszy poród

Ostatnio coraz głośniej mówi się o opiece okołoporodowej. Możemy usłyszeć makabryczne historie dziewczyn z dnia, który powinien być ich najpiękniejszym dniem w życiu. Jednak nasz personel medyczny dosyć skutecznie uniemożliwia nam miłe wspomnienia.Powstałam niedawno super akcja Lepszy PoródNaprawde fajna sprawa, założyły dziewczyny portal poświęcony właśnie temu tematowiJak się czyta niektóre ...

czytaj więcej
  • Styczeń 8, 2015
  • Super mama, super kobieta
  • 2 komentarzy

Maluch i zwierzak

Bedac jeszcze w ciazy zastanawialam sie jak to bedzie, w domu sa dwa koty. Balam sie czy Franula nie bedzie mial alergii, jak zareaguja te dwa futrzaki.Moje obawy okazaly sie niepotrzebne;Kiedy wrocilismy ze szpitala nawet sie nie zainteresowaly nowym mieszkancem.Okupowaly troche lozeczko, ale zrozumialy czyje ono jest.Dzis kiedy Franula juz raczkuje goni koty, one uciekaja […]

czytaj więcej
  • Listopad 30, 2014
  • Super mama, super kobieta
  • 0 komentarzy

Swieta Swieta

Juz Za niedlugo Swieta, te pelne cieplej atmosfery, rodzinne.Z tej okazji jak obiecalam relacja z wycieczki po sklepach w Kielcach.Obiektem naszych poszukiwan byly ozdoby swiateczne oraz jak u kazdej mamy zabawki.Odwiedzilismy reala, jysk, pepco, leclerc.W realu cos tam sie wybierze na sile, pepco podobnie. Jysk polecam maja fajne mikolaje i swieczki, jak potrzebujemy tylko tego […]

czytaj więcej
  • Listopad 19, 2014
  • Super mama, super kobieta
  • 1 komentarz

Juz nie jestem niemowlaczek, jestem maly dzieciaczek

16 listopada skonczylismy roczek Impreza byla udana, to bylo nasze prywatne przyjecie, Franus, mama i tata.Tort byl pycha morelowo bananowy, byly balony, serpentynki, czapeczki, naprawde bylo super.Tort zrobil tata, ale wymyslila mama. Najwazniejszy jest pomysl, nie zebym sie chwalila oczywiscie. M

czytaj więcej
  • Listopad 18, 2014
  • Super mama, super kobieta
  • 2 komentarzy

nie-perfekcyjna pani domu

Jak pewnie w wiekszosci domow sobota jest dniem porzadkow, u nas tez. Dzis niedziela i kurcze u nas sladu po porzadkach nie ma.Staramy sie odkladac wszystko na miejsce, porzadkowac regularnie drobne rzeczy, a i tak nic to nie daje.Albo ja jestem jakas zakrecona albo juz sama nie wiem.Jak jest u was? Macie jakies rady, pomysly, […]

czytaj więcej
  • Listopad 16, 2014
  • Super mama, super kobieta
  • 2 komentarzy